środa, 22 kwietnia 2015

Współpracownicy

Praca to nie tylko nasze indywidualne czynności. Często pracujemy w grupach, a jeśli nie to i tak jesteśmy często zależni od innych współpracowników. Atmosfera w pracy jest bardzo ważna i często jest ona głównym powodem do jej zmiany. 
Cóż, wpracy przebywamy średnio ok. ośmiu godzin. Jest to ok. połowy naszego dnia. Jeśli jest zła atmosfera w pracy to mało kto potrafi przez tyle godzin nie zwariować. Poza tym jest to widoczne w efektach pracy. Złe stosunki między pracownikami są bardzo wyczuwalne i nieprofesjonalne, szczególnie w instytucjach typu bank czy urzędy państwowe. 
Będąc ich klientami wymagamy od nich profesjonalizmu. Badania dowodzą, że dobra atmosfera w pracy przekłada się na większą produktywność. 
Stąd wielu przedsiębiorców organizuje wiele wyjazdów integracyjnych, by ludzie mogli się lepiej poznać i zgrać. W końcu w pracy będą musieli tworzyć zespół, który nie może nagle zacząć się kłócić przy klientach, a przy tym wykazać się brakiem profesjonalizmu. Dlatego jeśli mamy taką okazję warto skorzystać z takich wycieczek, nie oznacza to, że musimy znajdować sobie przyjaciół do końca życia, lecz jedynie ludzi, z którymi dobrze będzie nam się układała współpraca. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz